Προσοχή: καλοκαίρι εν όψει

Δεν ξέρω αν είμαι ο μόνος αλλά μου φαίνεται ότι έχει μυρίσει καλοκαίρι. Όχι άνοιξη (αυτή έχει μπει εδώ και μήνες), καλοκαίρι. Είναι κάποια γεγονότα που είτε σου συμβαίνουν είτε τα παρατηρείς και που λειτουργούν ως turning point στην αντίληψή σου για διάφορα θέματα τη στιγμή που συμβαίνουν. Ε, το δικό μου turning point ήταν όταν χτες το μεσημέρι άκουσα κάτι φοιτητές να συζητούν πού θα πάνε για μπάνιο σήμερα. "Βάρκιζα" έλεγε ο ένας, "όχι ρε μαλάκα, θα γίνεται χαμός" ο άλλος, "Νέα Μάκρη" ο τρίτος. Αν μου έλεγες πάντως πριν λίγα χρόνια ότι από τα μέσα Απρίλη θα γίνεται χαμός στις παραλίες θα φώναζα όπως ο Κανάκης στο Ράδιο Αρβύλα: ΤΙ ΛΕΕΙ!

Επίσης δεν ξέρω αν είμαι ο μόνος που νομίζει ότι το καλοκαίρι φέτος έρχεται χωρίς εκείνη την αίσθηση αναμονής των προηγούμενων χρόνων. Κάτι ο ζεστός χειμώνας και η ακόμα πιο ζεστή άνοιξη, κάτι η οικονομική κατάσταση που μας έχει κάνει να ξεροσταλιάζουμε πάνω από τα γραφήματα του Bloomberg και να υπολογίζουμε πόσο θα ξεπαραδιαστούμε, κάτι το προσωπικό γεγονός ότι μέχρι και τον Νοέμβρη δεν είχα μυαλό να σκεφτώ ούτε διακοπές ούτε καλοκαίρι (καθότι στρατιώτης), έχω την αίσθηση ότι περάσαμε πάρα πολύ γρήγορα σε summer mood. Αυτό φέρνει μια χαλαρότητα που μπορεί να είναι θετική (πάντα μια ηλιόλουστη μέρα είναι αισιόδοξη) αλλά μπορεί να γίνει και επικίνδυνη αν σε παρασύρει στην θελκτικότητά της. Και εκτός των άλλων, η πρόωρη αναγέννηση της φύσης (συμπεριλαμβανομένης της ανθρώπινης) μπορεί να οδηγήσει σε έναν εξίσου πρόωρο μαρασμό. Προσοχή, λοιπόν, μη μας συνεπάρει το καλοκαιρινό mood από τώρα και φτάσουμε να αποζητάμε το φθινόπωρο από τον Αύγουστο.

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

4 Responses to Προσοχή: καλοκαίρι εν όψει

  1. Καλά εισαι πολύ προβοκάτορας! Ακου εκει να δεις συνειρμός.Για την τελευταία πρόταση λέω. Εύγε βρε καλό μου, νόμιζα πως μόνο εγώ έχω "λοξό" μυαλό. Τι καλά που νιώθω πως δεν ειμαι μόνη μου! χαχαχαχαχα.

  2. xtsanos says:

    Έχουμε ήδη αρχίσει να καιγόμαστε παιδί μου. Ήδη π.χ. τα κοριτσάκια άρχισαν να κυκλοφορούν σαν να είναι στην παραλία και τα αγοράκια τσίμπησαν και αρχίζουν το κυνήγι. Δεν είμαι προβοκάτορας ;-), μια επισήμανση κάνω για να μη βγάλουμε τα πουλόβερ από της Παναγίας...

  3. Ξέρω πώς θα ακουστώ, αλλά εγώ ήδη νοσταλγώ το φθινόπωρο (ή έστω τον καιρό της πατρίδας). Εδώ στην Κύπρο έχουμε λαλήσει στη ζέστη. Ο γιαννιώτικος καύσωνας του Ιουλίου ειναι ο ζεστός απρίλης της Λευκωσίας.

  4. xtsanos says:

    Αυτό κι αν είναι κάψιμο αγαπητέ, έχεις κάθε λόγο να νοσταλγείς. Φαίνεται πάντως ότι ο κόσμος εδώ βιάζεται πολύ να νιώσει καλοκαίρι. Θα το βαρεθούμε πρόωρα, στο υπογράφω.

Από το Blogger.