Mode: off

Μ' αρέσει η ραθυμία που αποπνέει αυτή η εποχή. Όσο πλησιάζει ο Αύγουστος οι ρυθμοί πέφτουν, οι διάφορες υποχρεώσεις μετατίθενται για Σεπτέμβριο και βάλε και τα σχέδια (ή/και όνειρα) για τις διακοπές απασχολούν ολοένα μεγαλύτερο μέρος της πνευματικής μας ικανότητας. Μ' αρέσουν οι άδειοι δρόμοι, τα γεμάτα καφέ, τα κλειστά (λόγω διακοπών) καταστήματα, μ' αρέσει να βλέπω τον κόσμο να βολτάρει περισσότερο από ότι τρέχει αγχωμένος πέρα-δώθε. Γουστάρω τα απογεύματα που γυρίζοντας στο σπίτι από το γραφείο με τα πόδια βλέπω τουρίστες (ναι, υπάρχουν ακόμα τέτοιοι στην Αθήνα!) με τους χάρτες τους και τα καπελάκια τους, αναψοκοκκινισμένοι, να βολτάρουν στο Σύνταγμα και τη Βασιλίσσης Σοφίας, νεαρόκοσμο με netbooks και φραπέ στο σέικερ να σερφάρει στο δωρεάν Wi-Fi της πλατείας Συντάγματος, τα παιδιά στη γειτονιά μου να παίζουν εκμεταλλευόμενα καθε ελάχιστο άδειο τμήμα του δρόμου. Και σκέφτομαι ότι δε θέλει πολύ για να κάνεις τον εαυτό σου να νιώσει λίγο πιο χαλαρός.

Αυτή τη στιγμή για παράδειγμα κάθομαι στο μπαλκόνι πίνοντας home-made espresso freddo, στο δρόμο και στις απέναντι πολυκατοικίες επικρατεί ησυχία, η γάτα μου κάνει τούμπες στον ήλιο και παίζει με τα πόδια μου, η γυναίκα μου κοιμάται, το κινητό κλειστό, η τουιτεροπαρέα είναι σε χαλαρή διάθεση και το iTunes παίζει bossa nova. Δεν ξέρω τι περισσότερο μπορεί να ζητήσει κανείς από ένα Κυριακάτικο πρωινό - εκτός ίσως από μια άδεια παραλία εκτός Αττικής και ένα ψυγείο με παγωμένες μπύρες... Αλλά, είπαμε, αυτά τον Αύγουστο. Τώρα κλείνουμε το working mode και απολαμβάνουμε το καλοκαίρι στη ράθυμη Αθήνα...

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

6 Responses to Mode: off

  1. Ανώνυμος says:

    Συμφωνώ όσο δεν πάει! Μάλιστα έχω την αίσθηση πως η χαλάρωση το φετεινό καλοκαίρι είναι ακόμα πιο απολαυστική από την οπτική της ταινίας τρόμου "οικονομική κρίση" που είδαμε να ξεκινά μπροστά στα μάτια μας από το χειμώνα... Οι μικρές, καλοκαιρινές οάσεις χαλάρωσης που περιέγραψες, ενδείκνυνται, νομίζω, και υπό αυτό το πρίσμα.

    Ν.Π.

  2. Καλή χαλάρωση λοιπόν Χρήστο! Εγώ δυστυχώς αδυνατώ να μπω στο off - οι υποχρεώσεις είναι τόσες που μου φαίνονται βουνό... Ελπίζω να καταφέρω τελικά να βρω λίγο χρόνο... :)

  3. xtsanos says:

    Νομίζω ότι την αποζητάμε περισσότερο αυτή τη χαλάρωση τούτη τη χρονιά από κάθε άλλη. Είναι περισσότερο ενστικτώδης αντίδραση και λιγότερο "προγραμματισμένη" επειδή σώνει και καλά είναι καλοκαίρι. Αυτό είναι που την κάνει και πιο θελκτική.

  4. Θελω κι εγω γατουνι αν κανει κωλοτούμπες και να παιζει μαζι μου. Οπως βλεπεις Χρησταρα, η ουσια τω νδιακοπων και της χαλαρψσης δεν ειναι ΠΟΥ θα πας, και ΑΝ θα πας καπου, αλλα ΤΙ κανεις, ΠΩΣ περνας το ΔΙΚΟ ΣΟΥ χρονο, κι οχι των άλλων. Φιλιά.

  5. Φέτος δεν ακούω πόλλούς να μιλάνε για τις διακοπές τους. Τους ρωτάς και σου απαντάνε ότι ίσως πάνε αργότερα, τον Αύγουστο. Εγώ δεν έχω καταφέρει να χαλαρώσω ρυθμούς δουλειάς και το σώμα από χτες με εκδικείται: Πονοκέφαλος και υπνηλία παρά το γεγονός ότι κοιμόμουν όλο το πρωί σήμερα...

  6. xtsanos says:

    Kate, η γάτα μου τα Σ/Κ είναι απόλυτα ράθυμη και χαλαρή. Ίσως γιατί αισθάνεται ασφάλεια που είναι μαζί με τον μπαμπά της.

    Φώτη και οι δικοί μου ρυθμοί δουλειάς είναι ακόμα εντατικοί. Φυσικά και δεν είναι όλη μέρα κάθε μέα τόσο χαλαρή όπως την περιγράφω. Το καλοκαίρι, όμως, έχεις περισσότερες πιθανότητες και ευκαιρίες να βρεις μερικές στιγμές χαλάρωσης από ότι τον χειμώνα.

Από το Blogger.