Στον αέρα

Ένας άνθρωπος που εκτιμώ ιδιαίτερα μου είπε πως ό,τι γράφω στο μπλογκ απευθύνεται στον αέρα επειδή δεν απευθύνεται σε συγκεκριμένα πρόσωπα. Ίσως να είναι έτσι, ίσως είναι μια εύκολη λύση για να αποφύγεις να μιλήσεις πρόσωπο με πρόσωπο. Πετάς τα λόγια σε ένα σάιτ, κάνεις 1-2 κοινοποιήσεις για να μάθουν ότι κάτι έγραψες και από κει κι έπειτα όποιος το διαβάσει το διάβασε. Εγώ πάλι του απάντησα ότι όποιος θέλει να μάθει πράγματα για μένα ας κάτσει να διαβάσει αυτά τα ογδοντατόσα ποστ κι ας βγάλει τα συμπεράσματά του με τον ίδιο τρόπο που θα τα έβγαζε αν μου μιλούσε κατά πρόσωπο. Είμαι και νιώθω ό,τι γράφω και γράφω ό,τι είμαι και νιώθω. Το επόμενο βήμα είναι να είμαι και να νιώθω ό,τι κάνω και λέω και να κάνω και να λέω ό,τι είμαι και νιώθω, για να μην είναι οι πράξεις και τα λόγια μου στον αέρα.

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

2 Responses to Στον αέρα

  1. Χωρίς να έχει απολύτως άδικο ο άνθρωπος που σου το είπε, πιστεύω πως μέσα από τα γραπτά μας αφήνουμε το στίγμα μας, ίσως κάποιες στιγμές πολύ περισσότερο από οτι όταν μιλάμε πρόσωπο με πρόσωπο μεν, για τα καθημερινά και τα τετριμμένα δε.

  2. xtsanos says:

    Υπάρχει μια διαφορά. Στα σοβαρά ζητήματα θέλω να φέρομαι με σεβασμό, γιαυτό και δεν τα αναφέρω εδώ μέσα. Άρα, κάποιοι δημιουργούν μια εικόνα για μένα μέσα από αυτά που γράφω εδώ, κάποιοι άλλοι μέσα από όσα μοιράζομαι μαζί τους πρόσωπο με πρόσωπο, αλλά όλα αντιπροσωπεύουν και σκιαγραφούν το χαρακτήρα μου. To each their own που λένε και στο χωριό μου - νομίζω ότι έτσι είναι το σωστό.

Από το Blogger.