Τσέκλιστ

Έχω ξεκινήσει το 1Q84 του Murakami εδώ και τρεις βδομάδες κι έχω διαβάσει 120 σελίδες, 120 περισσότερες απ'όσες διάβασα συνολικά τους τελευταίους 3 μήνες του '12. Με αυτό το ρυθμό προβλέπω να το τελειώσω κάπου τον Ιούνιο, που είναι μια καλή περίοδος για ν'αρχίσω να σκέφτομαι τι θα διαβάσω στις διακοπές. Τουλάχιστον θα το τελειώσω. Τσεκ.

Το τελευταίο μου τσιγάρο το έκανα το βράδυ της Πρωτοχρονιάς στο Mojo, καθώς κράζαμε με τους άλλους της παρέας τις αρχαίες μουσικές επιλογές του ντι τζέι - ιδιοκτήτη που μας πήγαιναν πίσω στην εποχή του Top FM, του Hippy Hippy Shake και της τέχνης να πατάς το REC ακριβώς όταν άρχιζε το τραγούδι στο ραδιόφωνο για να βγει καλή η συλλογή στη C-60. Αυτές τις 18,5 μέρες θα είχα καπνίσει 4 πακέτα, θα είχα ρουφήξει στα πνευμόνια μου 0,6 γραμμάρια πίσσας. Τη διαφορά τη νιώθω ήδη. Τσεκ.

Το άγχος που πέρασα τους τελευταίους μήνες του '12, μέχρι και την τελευταία διαολεμένη εργάσιμη μέρα, έχω ορκιστεί ότι δε θα το ξαναπεράσω ποτέ ξανά στη ζωή μου, με οποιοδήποτε κόστος για οποιονδήποτε επηρεάζεται από τις πράξεις μου. Ήδη φάνηκε μια φορά, το αισθάνθηκα, το ξεκουβάλησα και το μετέφερα εκεί που έπρεπε. Τσεκ.

Είπα ν'αρχίσω να φρεσκάρω τα somewhat παρωχημένα μουσικά μου ακούσματα, μιας και το '12 μόνο τη Lana del Rey και τον Martin Rossiter τους έπιασα απ'την αρχή (άντε και τους Alabama Shakes, και το καινούριο των Black Keys). Μπορώ να πω ήδη ότι το καινούριο LP των Yo La Tengo, που κυκλοφόρησε μόλις προχτές, θα είναι εύκολα μέσα στα 20 καλύτερα της χρονιάς, κάτι που μάλλον θα συμβεί και με αυτό των Villagers. Τσεκ.

Μια κατηφόρα μέχρι το καλοκαίρι. Τσεκ.

Κάτι άλλα προσωπικά, too personal για να γραφτούν εδώ, τσεκ κι αυτά. Μέχρι τώρα.


Κι είναι μόνο 19 Ιανουαρίου. Αλλά είναι μόλις 19 Ιανουαρίου.

. Bookmark the permalink.

2 Responses to Τσέκλιστ

  1. JoaN says:

    αχαα! Ωραία αυτά τα 'τσεκ'... (Μοτζο ε; χμμμ, ένω είναι ωραίαη μουσική σπάνια είναι απ την αρχη ως το τέλος καλή! Τσιγάρο τέρμα ε; όμορφα)

    Σε κάθε μέρος ύπαρχει ένα μότζο... (έχω κάνει μια λιστα για το τι αλλο υπάρχει σε κάθε νησί, προάστιο, επαρχεία αλλά δεν θα βγω εκτός θέματος. χοχοχο

  2. xtsanos says:

    Χαχαχαχ σε κάθε νησί υπάρχει οπωσδήποτε κι ένα Ρεμέτζο. Βγαλμένο απ'τη ζωή κι από διακοπές 13 χρόνων με τη σύζυγο :p

    Τα τσεκ καλό είναι να εξαργυρώνονται εκτός από το να πραγματοποιούνται. Διπλής ανάγνωσης αυτό :)

    Άσχετο - σχετικό: εκτιμώ ιδιαίτερα τη σταθερότητά σου στην ανάγνωση και αυτού του μπλογκ και του προηγούμενου. Ευχαριστώ πολύ :)

Από το Blogger.